הילר רוחני קבלי

הסרת כישוף וחסימות אנרגטיות הילר רוחני קבלי שמואל זהר ינאי. הייעוץ והתהליך מתקיימים בוואצאפ זום ומתאימים לכל אדם מכל מקום בעולם ללא הבדל דת ולאום. למידע נוסף צפו בסרטון. 

מעל 20 שנות ניסיון

מעל 20 שנות ניסיון

שמואל זהר ינאי

28 שנים בלבד מלאו לשמואל זהר ינאי כשהתוודע לראשונה לעולם המאגיה, לאחר שהוטל עליו כישוף שחור. כך גילה לו מקובל גדול בירושלים.

תחילה, פנה שמואל לרופאים קונבנציונאליים שניסו לטפל בגופו ולאחר מכן למרפאים, הילרים, מתקשרים רוחניים, קבליסטים שונים ומיסטיקנים מוסלמים שניסו להבריאו את נפשו. ניסיונות רבים עברו עליו, אך כולם…

הסרת כישוף

לקוחות מספרים על תהליך הסרת כישוף מחייהם

כל אדם מביא עמו סיפור. הנסיבות הייחודיות שמובילות אותנו אל עבר הקשיים, האתגרים והמחסומים שלנו הן רבות ומגוונות.

הנכם מוזמנים לצפות בראיונות של לקוחות אשר עברו תהליך של הסרת כישוף ובהישגים שלהם.

הסרת כישוף שחור

נגן וידאו

סבינה רפאל משתפת בסיפורה המצמרר בו מתואר כיצד סייע לה שמואל זהר ינאי והסיר כישוף שחור מחייה ולצאת מדיכאון וחוסר תקווה אל חיי שפע ושגשוג במישור הזוגי, האישי והמקצועי.

הסרת מאגיה שחורה

נגן וידאו

אבאי גובן מספר על תאונות הדרכים בהן היה מעורב ועל תהליך הסרת המאגיה השחורה שדבקה בו ושמואל זהר ינאי שעצר את מסכת האירועים השליליים שפקדה אותו.

הסרת כישוף וודו

נגן וידאו

אלון דוד מספר כיצד סייע לו שמואל זהר ינאי להיחלץ מכישוף בובת וודו מתמשך שהעיב על חייו משפחתו ועסקיו וגרם לו לפשיטת רגל ומשברים כלכליים עצומים.

הסרת כישוף שאלות נפוצות

איך מסירים כישוף מאדם?

רבים שואלים את עצמם, האם כישופים אכן קיימים. דבר אחד בטוח, מן הרגע בו בני אדם השאירו אחריהם עדויות, עולם המיסטיקה והמאגיה היה ניכר בהן.

אלו מאיתנו שנכונים להרפות מהסקפטיות ולקבל את מציאותו של ההיבט האנרגטי בחיים, ייחשפו לעולם שלם של תופעות המשפיעות על החיים באופן עמוק. אם עלה בכם כל חשד כי הוטל נגדכם כישוף חשוב לפנות במהירות למומחה בתחום הבקיא בחוכמת הקבלה. כאן, מסביר ההילר הקבלי שמואל זוהר ינאי המתמחה בהסרת כישופים, כיצד מסירים כישוף.

מה זה כישוף שחור?

ברוב המקרים, מוזמן הכישוף השחור על ידי אנשים המעוניינים לנקום באדם אחר, או מתוך קנאה או תחרות. המכשף המקבל את התשלום מבצע שלל פעולות אנרגטיות מכוונות בעלות אופי שלילי שנועדו להסב נזק לאדם ולשבש את פעולותיו, עסקיו ויציבות משפחתו. לא פעם, עשוי הכישוף לפגוע משמעותית גם בגופו ונפשו של המכושף.

איך מסירים כישוף על פי ההלכה?

הסרת כישוף שחור היא תהליך מורכב המצריך בקיאות עמוקה בשלל תחומי ידע. כישופים עשויים להתבצע במגוון שיטות ולכן רק בקיאות בשיטות אלו תבטיח מענה מדויק.

למרבה הצער, כיום מציעים מיסטיקנים רבים שאין להם כלל ידע בקבלה שירותי הסרת כישוף. חשוב לוודא מעבר לכל ספק שהאדם שילווה אותנו בתהליך אכן בקיא בקודם הקבליים והקדיש חלק ניכר מחייו ללימוד. רק תהליך כזה יוכל להביא לביטול הכישוף ולחידוש האנרגיה החיובית בחייו של האדם המכושף.

במהלך הסרת הכישוף, מתייחד ההילר הרוחני עם עולם הרוח. כדי להבטיח שהתייחדות זו תצלח באופן שלם, הוא חייב להימצא בהתבודדות מוחלטת וללא הפרעה של אדם אחר. ההתבודדות הזו מבטיחה ריכוז מיטבי בטקס. לכן, טקסי ההסרה נעשים ללא נוכחותו הפיזית של המכושף.

איך מסירים ומבטלים כישוף בדרך אפקטיבית?

אלו כמה דברים שחשוב לוודא שההילר הרוחני שפנינו אליו ניחן בהם:

• מומחיות בצפנים ובקודים הקבליים
• הקפדה על ההלכה ובעיקר על דיני טהרה
• ניסיון מוכח בהסרת כישופים
• בקיאות גבוהה בשפה הארמית

חשוב להבהיר כי מכשפים שאינם יודעים את השפה הארמית לא יוכלו בשום אופן לבצע הסרה יעילה של הכישוף.

איך מזהים כישוף ?

זיהוי סממני הכישוף עשוי להיות מורכב. כדי להבטיח אבחון מדויק, על ההילר הרוחני להחזיק בידע נרחב מתחום הקבלה. ידע זה יאפשר לו לאתר במדויק את מקור החסימה האנרגטית. כחלק מתהליך הבדיקה, יבצע ההילר גם תשאול מעמיק כדי להכיר את האדם המותקף, נסיבותיו והשינויים שהוא חווה.

מה נדרש מההילר כדי להסיר כישופים על פי הקבלה?

לפני פתיחת תהליך הסרת הכישופים, על ההילר לטבול עצמו במקווה או בנחל או בים. טקס טהרה זה נועד להכין את ההילר הרוחני להסרת הכישופים והקללות. ההילינג הקבלי עצמו מתבצע בין השעה 2 ל-4 לפני עלות השחר.

גם החלל בו ההילר הרוחני עורך את הטקס חייב לעבור טיהור לפני הסרת הכישופים וביטול הקללות.

איך מסירים כישופים וקללות כהלכה?

תהליך ההילינג הרוחני להסרת הכישוף והקללות מתבצע באמצאות דקלום קודים וצפנים קבליים שונים בלחש תוך התמקדות באנרגיה החיובית המכוונת מההילר הקבלי לאדם המכושף ומניעה השפעה.
באלו כלים משתמש ההילר הרוחני כדי להסיר את הכישופים והקללות?

כחלק מתהליך הסרת הכישופים, עושה ההילר הקבלי שימוש הן בצפנים קבליים והן בארבעת האלמנטים: אדמה, מים, רוח ואש. שילוב זה מציע מענה יעיל לאנרגיה השלילית של הכישוף ומסייע לבטלו.

מה עוד יש לעשות לאחר הסרת כישופים?

הסרת הכישוף היא רק נקודת ההתחלה. לאחר שהוסרה האנרגיה השלילית המזיקה, יש לבצע טקס נוסף לפתיחת ערוצי האנרגיה החיובית. ההילר הרוחני משתמש בצפנים וקודים שונים ובחומרים קבליים כדי להשיב את הזרימה שנחסמה.

כיצד מתגוננים נגד התקפות חוזרות?

הכישוף והקללות עשויים לחזור על עצמם ולעתים קרובות המכשפים יבצעו את הפעולות שוב ושוב כדי להגביר את הנזק. תהליך זה מכונה גם "כישוף מתחדש". כדי למנוע זאת, על ההילר הרוחני ליישם הגנות אנרגטיות שימנע את ההתקפות החוזרות.

כפי שניתן לראות, ישנם תחומי מומחיות רבים שעל האדם המסיר את הכישוף להחזיק בהם כדי להגיע לתוצאות מיטיבות ולהסיר את הכישוף ביעילות. הנכונות שלכם לבחור באדם המתאים תשפיע באופן משמעותי על טווח האפשרויות שלכם ועל היכולת לחזור אל אורח חיים יציב ובטוח.

שמואל זוהר ינאי מזמין אתכם לתהליך יסודי, מגובה בידע שנקנה בשני עשורים בעולמות הקבלה ותוכנית מקיפה לשיקום הגוף, הנפש, המשפחה והפרנסה שיאפשרו לכם להשתחרר מכוחו האפל של הכישוף. למידע נוסף, התקשרו עכשיו או השאירו הודעה בווטסאפ.

מה מרגיש אדם מכושף?

הספקנים שבינינו, נוטים לבטל מושגים כמו "כישוף" כפנטזיה או אמונה תפלה. עם זאת, כולנו חווים במהלך חיינו תופעות שלא ניתן להסביר במישור הפיזי. כאשר השפעות אנרגטיות שליליות מסבות נזק משמעותי על חיי האדם, תופעה זו כונתה לאורך ההיסטוריה האנושית בשם "כישוף".

אם כבר תקופה ארוכה חשתם שהמזל שלכם חסום, אם הינכם רדופים חרדות ופחדים, אם מחשבות טורדניות קשות מסבות לכם צער ויגון, זהו הזמן לחפש אחר מומחה להסרת כישופים. כמובן שתופעות אלו אינן תמיד מצביעות על כישוף. כאן, שמואל זוהר ינאי, הילר קבלי מומחה, מסביר מה מרגיש אדם מכושף וכיצד ניתן לזהות את הסימנים.

מה הם הסממנים של אדם מכושף?

הסממנים הבולטים ביותר לכך שאדם נמצא תחת כישוף הם:

• בלבול
• תחושת חסימה או "תקיעות" במכלול תחומי החיים
• תחושת ערפול רגשי
• חוסר יכולת לשלוט ברגשות
• תחושה כי הדברים אינם כפי שהיו, חוויה "בלתי טבעית"
• עצבנות ואי שקט
• קשיי שינה
• מכאובים פיזיים בלתי מוסברים
• בלבול וקשיי אוריינטציה

כשכל אלו מתלכדים יחד, או לכל הפחות כשישנן מספר תופעות יחד, הדבר עשוי להצביע על כך שהאדם נפל קורבן לכישוף.

כיצד משפיע הכישוף על האדם

הכישוף עשוי להשפיע כמעט בכל תחום בחיים, מחייו האישיים של האדם ומצב רוחו ועד לחסימת האפשרות לזיווג הגון, פגיעה במערכת יחסים קיימת או אפילו נזקים לתעסוקה, לפרנסה ולפעילות העסקית. האדם המכושף ילווה בכל עת בתחושת מועקה וניתוק מהמציאות וחייו עשויים להיראות בעיניו כחסרי תקווה. מכאן, לא קשה להבין מדוע חשוב לטפל במצב זה בהקדם.

מה הן ההשפעות האנרגטיות על אדם מכושף?

ההשפעה האנרגטית השלילית באה בסופו של דבר לידי ביטוי גם בבריאותו הפיזית והנפשית של האדם. תחושת המועקה הקשה מיתרגמת ללחץ נפשי שבסופו של דבר עלול לגרום לחרדה, קשיי תפקוד ולבעיות רפואיות הנגרמות ממתח. במקרים מסוימים, הכישוף פוגע גם בפרנסת האדם ויכולתו לעבוד ולעתים אף גורם לקשיים בהבאת ילדים לעולם.

איך מבטלים כישוף?

כישוף מפיק אנרגיה שלילית עוצמתית ביותר ולעתים כרוך בתהליך סבוך למדי. לכן, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ממומחה בתחום הקבלה וההלכה לפני שעושים כל צעד.

שמואל זוהר ינאי מזמין אתכם לשיחת ייעוץ שתאפשר לו לאפיין את המצב ולייעד את הפתרון המדויק למצבכם. עם ידע מעמיק בחוכמת הקבלה, בקיאות בצופני הזוהר, הקפדה על כל כללי ההלכה ומחויבות לרווחה האישית שלכם, מלווה אתכם שמואל כל הדרך עד להסרת האנרגיה השלילית מחייכם. למידע נוסף, ניתן להתקשר עכשיו או להשאיר הודעה בווטסאפ.

סימנים לכישוף

הצעד הראשון לביטול הכישוף, מתחיל בזיהוי הסימנים הנכונים. אלו יאפשרו לאפיין את סוג הכישוף ולייעד פתרון מתאים כיצד נדע אם כן שאנו תחת כישוף? כאן, מסביר שמואל זוהר ינאי המתמחה בהסרת כישופים אילו סימנים לכישוף קיימים.

הסימנים הנפוצים לכישוף יופיעו בכל תחומי החיים

הסימנים עלולים לכלול הפרעות פתאומיות בשינה, בדפוסי האכילה ואף בפרנסת האדם. תקופות אבטלה ממושכות, בעיות כלכליות בלתי צפויות וכל שיבוש בלתי מוסבר ומתמשך בשגרת החיים עלולות להעיד על כישוף.

סימנים אנרגטיים לכישוף

ההפרעה במארג האנרגטי עלולה להשפיע אפילו על מכשירים ומכונות בבית האדם המכושף. תקלות תכופות ברכב ושיבושים במכשירים אלקטרוניים אינם נדירים במצב זה.

סימנים לכישוף בהתנהגות האדם

השינוי בהתנהגות עשוי להופיע בקרב כל אחד מבני המשפחה. קשיים ומריבות תכופים, בעיקר כשמדובר על פניו בעימותים שרירותיים בזוגיות שלרוב הינה בריאה ויציבה, עשויים להעיד על מעשה כישוף. הכישוף עשוי לשבש זוגיות ולערער את מצבם הנפשי של כל אחד מבני הזוג ואפילו בקרב הילדים.

גם חולשה פיזית ורגשית, תחושת אובססיה בלתי נשלטת לאדם מסוים ומכאובים בגוף ללא הסבר יכולים להעיד על התקפה אנרגטית כזו.

כדי להבטיח שהסימנים יזוהו כהלכה ותותווה תוכנית מדויקת ומותאמת אישית שתבטיח פתרון יעיל, חשוב לפנות למומחה בקבלה וההלכה. שמואל זוהר ינאי מזמין אותך לתהליך יסודי שישיב את האיזון לחייך. למידע נוסף, פשוט פונים אלינו כאן.

סוגי כישופים

עולם הכישוף חולש על פני שלל תרבויות וקבוצות ומצוי בכל נקודה בכדור הארץ. לא ידועה לנו כל נקודה בהיסטוריה האנושית בה לא נעשה שימוש בכישופים. לכן, כדי לספק מענה יעיל לכישוף, חשוב להכיר לעומק את הסוגים השונים, שכן כל אחד מהם עשוי לדרוש מענה שונה בתכלית.

כישופים אלו מופיעים בעמים שונים, אך גם בעלי מאפיינים מובחנים בין עדות. מהכישוף הצועני ועד ההודי והסיני, כלל הכישופים הללו משרתים מטרה אחת – לשלול את חירותו של האדם ולשבש את מהלך חייו.

מעשים אלו אסורים בתכלית על ידי הקבלה, אך חוכמה עתיקה זו מציעה שלל כלים כיצד לבטל את השפעתם ההרסנית.

במשך שנים, סייע שמואל זוהר ינאי לאנשים מכל רחבי העולם להתמודד עם כישופים על פי שפע מסורות ושיטות ברחבי העולם. כאן, נפרט כמה סוגי כישופים נפוצים שעשויים לתקוף את האדם.

כישוף שחור

זהו ללא ספק הסוג האפל וההרסני ביותר מסוגי הכישופים.

פעולה אנרגטית זו מקורה בכוונה זדונית של אדם העוסק בכישוף שלרוב מבצע את הפעולה בתמורה לתשלום. מזמיני הכישופים לרוב מבקשים ממכשפים לבצע כישוף שחור על מנת להכשיל אדם אחר או להסב לו נזקים פיזיים, לשבש את פעילות העסק או להרע למשפחתו.

פעולות אלו מתבצעות בעזרת שלל אמצעים מאגיים כמו טקסים, פולחנים, קללות, בובות וודו ועוד. לעיתים, עשוי להיעשות שימוש בתמונה, חפץ אישי, שיער או פריט אחר של האדם המותקף על מנת להטיל עליו את הכישוף.

כישוף לבן

גם כישוף לבן נחשב לכישוף לכל דבר ועניין וכשמו – כן הוא. לכן, ראוי לציין כי אסור בתכלית האיסור להטיל גם כישופים שהינם למטרה טובה על פי הקבלה. חל כל איסור לבצע כל מניפולציה אנרגטית או רוחנית שנועדה להשפיע על מהלך חייו של אדם אחר.

ההשלכות אינן תמיד צפויות וללא ידע ובקיאות עמוקה, אנו עשויים להסב יותר נזק מתועלת. מה גם שכל התערבות כזו, היא אסורה על פי ההלכה ומפרה את האיזון.

כמו כן, אסור בתכלית האיסור גם להטיל כישוף לבן על מנת להתיר כישופים מזיקים קיימים. שתי עוולות אינן עושות צדק. את הכישוף יש להסיר אך ורק בדרך המותרת על פי הקבלה וההלכה על ידי שימוש בצפנים וקודים קבליים.

כישופי אהבה ושפע

כישופים שנועדו למטרת החזרת אהבה או להצלחה ופרנסה גם הם אמנם נחשבים לכאלו הנובעים מכוונה טובה, אך הם לרוב הרסניים ומזיקים עבור שני הצדדים – המכשף אשר מבצע את מעשה הכישוף והאדם עליו הוא משפיע.

כל שאנו רשאים לעשות על פי הקבלה הוא רק להסיר חסמים אנרגטיים שליליים החוסמים את הזרימה התקינה או להסיר כישופים חזקים כדי לפתוח מחדש את ערוצי האנרגיה החיובית.

כישוף מתחדש

לעתים קרובות, עשויים מכשפים להטיל כישוף מתחדש. כישוף, זה, כשמו כן הוא, מתבצע באופן חזרתי על מנת לחדש את עוצמת הכישוף ולהבטיח את יעילותו.

כאשר אדם רוצה לפגוע באדם אחר ורוצה להבטיח שהתהליך יתבצע באופן מלא, מציע לו המכשף לחזור על הפעולה המאגית מדי 30 יום. כך, הנזק עשוי להיות בלתי הפיך ולכן גם חשוב לוודא כאשר אנו מסירים כישוף, שההילר הקבלי שנפנה אליו יחזור על תהליכי ההסרה מדי 30 יום ויבצע הגנות כדי למנוע מתקפות חוזרות.

אם נסיר את הכישוף רק פעם אחת, חידוש הכישוף יהפוך את התהליך לחסר כל תועלת.

איך חוסמים ומבטלים כישוף מתחדש?

במצבים כאלו, על המכושף לפנות אך ורק להילר המתמחה בחוכמת הקבלה ובקיא בהלכה. הידע העתיק ישמש אותו כדי לבצע הגנות חזקות ומצד שני ולבטל את הכישוף באופן מוחלט ובתהליך מתמשך עד להסרה מלאה.

כישוף קשירה

זהו אחד מסוגי הכישופים הנפוצים ביותר שבני אדם נוהגים להזמין ממכשפים. כישוף זה נועד למעשה, כפי שמעיד השם, לקשור אדם אל דבר או אדם אחר שהוא חפץ בו. לעתים קרובות, מדובר ב"קשירת אהבה". כלומר, כפיית רצונו של הקושר על הנקשר. עם זאת, ישנם אחרים הרוצים לקשור אל עצמם פרנסה, מזל ועוד.

איך מבצעים כישוף קשירה?

כישוף קשירה מתבצע על ידי נטילת חפץ מהנקשר המיועד. לעתים מדובר בתמונה ובמקרים אחרים חפץ אישי או שיער. החפץ נקשר בחוט מיוחד. לרוב חוט פשתן. המכשף משתמש במנטרות והשבעות שונות מעולם הכישוף ומבצע טקסים פולחניים מתוך כוונה על מנת לחתום את הקשירה.

כישוף נעילת המזל והשפע

כישוף נעילת המזל והשפע הוא אחד מסוגי הכישופים החזקים ביותר. פעולה מאגית זו למעשה נועלת את מזלו של אדם אחר. לרוב, המכשף משתמש במנעול פיזי ובצפנים וקודים מעולם הכישוף כדי לבצע את הפעולה. לעתים, מבצע המכשף שלל טקסים נוספים כדי לנעול את מזלו, עסקיו, משפחתו וכל מקור לטוב ושפע אחר של המותקף.

כישוף אהבה שחור

כישופי אהבה רבים נופלים תחת הקטגוריה של המאגיה השחורה. תהליכים אלו נועדו לגרום לאדם שאינו מעונין באדם מסוים להתאהב בו באופן עוצמתי. לרוב, הדבר עשוי לגרום לאובססיה וטירוף של ממש, תוך שימוש בחומרים עוצמתיים וטקסים מאגיים מסוכנים. ההשפעה על רגשותיו ומחשבותיו של המכושף מעמידה בסיכון את עצם שפיותו לעתים.

כישוף קבורה

כישוף קבורה הוא מהחמורים שבכישופים השחורים. בתרבויות שונות ברחבי העולם, נעשה שימוש בכישופי קבורה כדי לגרום לנזקים פיזיים חמורים לאדם ולא פעם מסתיימים במוות. בתהליך זה, לוקחים המכשפים פריט אישי של המותקף כמו תמונה, שיער או בגד, הולכים אל בית הקברות וקוברים את הפריט. בנוסף, מתבצע טקס מאגי הכולל לעתים קורבנות חיים או כתיבת צפנים וקמעות.

כישוף תמונה

כישוף תמונה הוא כישוף בו משתמשים המכשפים בתמונה או בקבורת תמונה כדי לשלוט באדם מסוים ולהשיג ממנו את מבוקשם. כישוף זה נחשב לחזק מאוד, קשה לביטול ומסוכן ביותר.

כישוף הפרדה

כישוף הפרדה עושה שימוש בטקסים מאגיים וחפצים כדי להפריד בין בני זוג. באמצעות כישוף, ניתן ליצור מחלוקות בין בני הזוג ולהפריד ביניהם.

כישוף באוכל ובשתייה

כישוף באוכל ובשתייה הוא גם אמצעי מאגי נפוץ. בסוג כישוף זה משולבים באוכל או בשתייה אותם האדם אוכל או שותה חומרים שונים המשפיעים על מצב רוחו, שיקול דעתו והחלטותיו.

איך מסירים כישופים כהלכה?

כדי להסיר ולבטל כישופים שחורים, נדרש תהליך מורכב. הדרך היעילה והאמינה ביותר, המבטיחה תהליך אתי ובטוח, היא לפנות למומחה קבלי שיבנה עבורך תהליך רוחני מותאם אישית, שנועד לזהות את סוג הכישוף ולבצע תהליך מתמשך וארוך טווח.

שמואל זוהר ינאי מלווה אותך לכל אורך התהליך וחוזר על תהליך ההסרה כל 30 יום כדי להבטיח שההשפעה המזיקה הוסרה כמה שניתן. לאחר מכן, מבוצעות הגנות ומיושמת תוכנית מלאה לחיזוק הגוף והנפש, תוך שימוש בצמחי מרפא, ויטמינים וייעוץ רוחני. רוצה ללמוד עוד על התהליך? ניתן להתקשר עכשיו או להשאיר הודעה בווטסאפ.

האם כישוף יכול לחלוף מעצמו?

האם חשת לאחרונה חולשה בלתי מוסברת? תחושת ייאוש ודיכאון? דברים משתבשים בכל תחומי החיים ללא הסבר ברור? ככל שיש לך חשד שמדובר בפעולה מאגית חשוב להבהיר באופן שאינו משתמע לשתי פנים – לא, הכישוף לא יחלוף מעצמו.

כדי להשיב את השגרה אל החיים, חשוב לפנות במהרה למומחה קבלי להסרת כישופים. כאן, מסביר שמואל זוהר ינאי מדוע חשוב לטפל במצב במהרה.

מה זה כישוף ואיך הוא משפיע על חיינו?

כישוף הוא פעולה או סדרה של פעולות בעלות אופי אנרגטי שנועדו לחבל בחייו של אדם, לחסום את הזרימה האנרגטית ולמנוע שפע או להציב מכשולים בפניו. החסימה השלילית משפיעה על מגוון תחומים בחיי היום יום ויוצרת סדרת אירועים שליליים שהולכת ומתעצמת.

איך מרגיש אדם שנעשה עליו כישוף?

התחושה הראשונית ביותר היא שישנו מצב בלתי טבעי המשפיע על הגוף והנפש.

בין התסמינים הנפוצים ניתן למנות:

• חרדה
• תחושת בלבול ואי וודאות
• קיפאון רגשי
• ערפול מנטלי
• תחושת חולשה פיזית
• עייפות מתמדת
• חוסר רצון לפעול
• תחושה שהחיים תקועים

מה יקרה אם לא נבטל את הכישוף בזמן?

בדומה מאוד למצב רפואי או נפשי שאינו מטופל, הכישוף מתחזק ומתעצם עם הזמן. ככל שהזמן עובר, החסימה השלילית מתחזקת ומתגברת. היא מבססת את עצמה על השפעה מסוכנת בתחומים נוספים בחיי האדם.

כדי להבטיח שהשפעה שלילית מסוכנת זו לא תתעצם ותתפשט לתחומי חיים אחרים, יש לעצור במהרה את המגמה השלילית.

שמואל זוהר ינאי מזמין אותך לתהליך יסודי בהתאם לחוכמת הקבלה שיאפשר לך להסיר את הכישוף אחת ולתמיד. לפרטים נוספים, ניתן להשאיר פרטים באתר, להתקשר או לשלוח הודעת ווטסאפ עכשיו.

האם מכשף יכול להסיר כישופים בהצלחה?

מסורת הכישוף השחור היא עתיקה כגילה של ההיסטוריה האנושית. לאורך כל אלפי השנים הללו, פנו רבים שחשו שהם נמצאים תחת השפעת כישוף אל מומחים שיסייעו להם במשימה.

האמת הפשוטה היא שבדיוק כפי שלא ניתן לכבות אש בעוד אש – לא ניתן להיאבק בכישוף באמצעות כישוף נוסף. כאן, מסביר שמואל זוהר ינאי, מומחה להסרת כישוף שחור, כיצד מתמודדים עם קללות, קטרוגים וכישופים באופן אתי, בטוח ויעיל.

תהליך הסרת כישופים שחורים הוא מורכב ביותר

חשוב שנבין, כישופים אלו ישפיעו על היבטים רביים של החיים ויזרעו הרס שילך ויחמיר ללא מענה ראוי. תהליך הסרת כישופים שחורים הוא ללא ספק מהמורכבים ביותר לביצוע. ישנם רבים המתיימרים לסייע במשימה זו. ניסיון הסרה על ידי אדם בלתי מיומן תסתיים במקרה הטוב בתוצאות חלקיות בלבד.

לכן, חשוב לוודא שתהליך ההסרה נעשה אך ורק על ידי אדם בעל ניסיון וידע נרחב בקבלה ובהלכה, בעל מידות טובות, יושרה ושמקפיד על דיני הטהרה קלה כחמורה.

האם מכשף הוא האדם הנכון כדי להסיר כישופים?

כאמור, אדם בלתי מיומן עלול להביא תוצאות חלקיות בלבד ולעתים אף לגרום נזק. עם זאת, כשמכשף מעורב בתהליך, אנו למעשה מפקידים את עצמנו בידי אדם שלילי, שהשתמש ביכולותיו כדי להרע לאחרים.

אנרגיה כזו צפויה בסופו של דבר לחזור אל המבצע. למרות התשלום הנכבד שייגבה מכם, התוצאה עלולה לטמון בחובה נזק חמור.

איך מסירים כישופים על פי הקבלה?

הדרך הנכונה להסיר ולבטל כישופים שחורים בהצלחה היא לפנות להילר רוחני קבלי הבקיא לעומק בתחום הקבלה וההלכה. רק כך ניתן להבטיח שהכישוף יוסר באופן יסודי.

שמואל זוהר ינאי מלווה אתכם לכל אורך התהליך ומיישם את הבקיאות המעמיקה שלו בקודים הקבליים על מנת להסיר קללות, כישוף שחור וקטרוגים מהשורש. בשילוב הגנות עוצמתיות, חזרה על תהליך ההסרה ככל שיידרש ותוכנית מקיפה לשיקום הגוף והנפש, יסייע לכם שמואל לסיים את מסכת הסבל. לפרטים נוספים, התקשרו כעת או השאירו הודעה בווטסאפ.

איך מבטלים כישוף אהבה?

רובנו נחווה בחיינו לפחות פעם אחת את הכאב של אהבה נכזבת. רובנו, נתגבר בסופו של דבר ונרפה ממושא האהבה. למרבה הצער, רבים אינם מוכנים להרפות ועשויים לפנות לעוסקים בכישוף על מנת להטיל כישוף אהבה.

למעשה זה עשויות להיות השלכות חמורות ובלתי צפויות. כאן, מסביר שמואל זוהר ינאי המתמחה בהסרת כישוף, איך מבטלים כישוף אהבה.

מה זה כישוף אהבה?

כישוף אהבה הוא מעשה אנרגטי שלילי המפעיל מניפולציה על מצבו הרגשי של המכושף. הכישוף יגרום למשיכה עוצמתית ואף אובססיבית לאדם המזמין את הכישוף ולא פעם עלול לגרום למצבים נפשיים שליליים נלווים. ישנם כמה שלבים שעלינו לבצע אם ברצוננו לבטל את המצב.

איך נהיה מוגנים מפני כישוף אהבה?

בשלב הראשון בתהליך, יוסר הכישוף על ידי שימוש בקודים הקבליים. יש לוודא כי התהליך נעשה על ידי אדם המתמחה בתורת הסוד היהודית ובקיא בצופני הזוהר.

לאחר שהושלם תהליך ביטול והסרת כישוף האהבה, ההילר הקבלי יוצר מערך הגנה עוצמתי שנועד למנוע ביצוע כישוף אהבה חוזר ונזקים נוספים.

איך מבטלים כישוף קשירת אהבה?

במקרים מסוימים, כישוף האהבה נועד על מנת להשיג שליטה על האדם. כישופים אלו המכונים כישופי קשירה, הם מורכבים ביותר ודורשים הבנה עמוקה של אופן הקשירה האנרגטי על מנת לוודא שניתן לפרום אותו כהלכה.

פרימת קשירה לא מדויקת עלולה לגרום לערעור מצבו הנפשי של המכושף והשלכות בלתי צפויות. לכן, חשוב שילווה אותך מומחה המבין את המנגנונים האנרגטיים של מגוון הכישופים השונים.

מה עושים נגד כישוף מתחדש?

רוב המכשפים לא יוותרו לאחר הניסיון הראשון. גם אם הוסר כישוף האהבה, הם יחזרו על הפעולה שוב ושוב כדי להעצים את ההשפעות ולהבטיח שהכישוף יפעל ללא הפרעה.

לכן, חשוב שלא נסתפק בפתרונות שטחיים ונקודתיים ונסתייע בהילר רוחני המתמחה בחוכמת הקבלה שיחזור על פעולות ההגנה מספר פעמים, ככל שיידרש, עד שניתן יהיה לוודא שהכישופים בוטלו לחלוטין.

קנאה וטינה מפיקים אנרגיה שלילית שיש להסיר

לעתים קרובות, כישופים אלו מוטלים בתוך הקשר, כאשר קיימת סיטואציה בה הצד המתקיף אובססיבי למותקף, חש קנאה כלפיו או נושא טינה עמוקה. גם לרגשות אלו מטען אנרגטי שלילי עוצמתי וחשוב שההילר הקבלי יספק גם להם מענה, יבטל את הקטרוגים ונטרל את האנרגיה השלילית הזו תוך שימת הגנות מתאימות.

כישוף אהבה מחליש את הגוף והנפש

ההשפעה של הכישוף על כל היבטי החיים היא רחבת היקף. לכן, אין די בהסרת הכישוף. כדי להבטיח שניתן יהיה להשתקם ביעילות מהמצב ולמנוע התקפה חוזרת, נדרשת תוכנית מלאה להעצמת וחיזוק המכושף.

על ידי שימוש בצמחי מרפא נכונים וויטמינים בשילוב קואוצ'ינג וייעוץ רוחני, ניתן להעצים את הגוף ואת המערך הרגשי של האדם ולהתמודד ביתר יעילות עם הסיטואציה.

סיום תהליך ביטול כישוף האהבה

לאחר ביטול והסרת כישוף האהבה, ההילר הרוחני מבצע פתיחה מחודשת של ערוצי האנרגיה. ביטול והסרת כישוף אהבה הוא תהליך מורכב הדורש עבודה אנרגטית ורוחנית מעמיקה ויסודית.

שמואל זוהר ינאי מביא עמו שנים של ניסיון כהילר רוחני, מומחיות גבוהה בצפנים ובקודים הקבליים ומחויבות לביטול מלא של כישוף האהבה. רוצה להשיב את הבריאות והיציבות לחייך? ניתן להשאיר פרטים באתר או חייגו עכשיו.

מה הוא כישוף?

כשרובנו חושבים על המונח "כישוף", מוחנו לוקח אותנו מיד אל מחוזות הפנטזיה. עם זאת, זהו כוח שליווה את האנושות מאז ומעולם. כאן, מסביר שמואל זוהר ינאי, מומחה להילינג קבלי והסרת כישופים, מה הוא כישוף במהותו וכיצד ניתן להתמודד עמו.

מה הוא כישוף בעצם?

כישוף היא פעולה אנרגטית שלילית הנעשית ללא ידיעת האדם ובניגוד לרצונו מתוך כוונה תחילה לשבש את מהלך חייו, לפגוע בו בהיבטים שונים של חייו ולהציב מכשול בפני שאיפותיו האישיות.

הכישוף עשוי לפגוע בבריאות, לחבל בעסקים או להסב נזקים כאלו ואחרים לקרובי משפחה ואנשים היקרים למכושף. הכישוף מתבצע בשלל שיטות ואופנים והשפעתו על האדם עשוי להיות עוצמתית ביותר.

איך הכישוף משפיע על האדם?

נזקי הכישוף עשויים לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות ובכל היבטי החיים.

• פגיעה בבריאות – ממכאובים בלתי מוסברים, חולשה מתמשכת ועד למחלות קשות.
• פגיעה נפשית – פגיעה זו עשויה לבוא לידי ביטוי בפגיעה במוטיבציה, בלבול, דיכאון, חרדות ומשברים נפשיים חמורים יותר.
• פגיעה בפרנסה – לא פעם, הכישוף פוגע בעסקיו של האדם, בקריירה שלו, ביציבותו הכלכלית או משבש הישגים מקצועיים.

איך מסירים ומבטלים כישוף?

אם יש לכם כל חשד שהוא כי נפלתם קורבן למעשה כישוף, חשוב תחילה לזהות היטב את מקורו וסוגו ורק לאחר מכן, לגבש תוכנית להסרה יעילה שלו. כדי להבטיח שהתהליך אכן יהיה יעיל ומדויק, חשוב להסתייע בשירותי הילר רוחני המתמחה בתחום הקבלה.

שמואל זוהר ינאי מלווה אותך לכל אורך תהליך הסרת הכישוף ומעמיד לרשותך ידע שנקנה במעל לשני עשורים ברזי המיסטיקה היהודית לפתרון שלם וארוך טווח, המחזק את הגוף והנפש וכולל הגנות אנרגטיות עוצמתיות למניעת מתקפות חוזרות. למידע נוסף, חייגו עכשיו.

כמה זמן אורך תהליך הסרת כישוף חזק?

מכיוון שמסורות הכישוף התפתחו בכל רחבי העולם לאורך ההיסטוריה, ישנם סוגים רבים ומגוונים של כישופים. כישופים אלו מובחנים זה מזה גם בעוצמתם וברמת הקושי להסירם. מטבע הדברים, כישופים חזקים עשויים לדרוש זמן רב יותר להסרה מלאה. כאן, מסביר שמואל זוהר ינאי, מומחה להסרת כישופים על פי חוכמת הקבלה, כמה זמן עשוי לקחת התהליך.

מה משפיע על משך תהליך הסרת כישוף חזק?

תהליך הסרת כישוף חזק עשוי לדרוש פרק זמן ממושך המשתנה מאדם לאדם. חומרת המצב והזמן שיידרש להתמודד עמו מושפעים ממספר גורמים עיקריים:

• חוסנו הפיזי של האדם המכושף
• בריאותו הנפשית של האדם המכושף
• סוג הכישוף שהוטל

לרוב, אנשים הניחנים בבריאות טובה בדרך כלל, יחושו בשינויים האנרגטיים החיוביים בשלב מוקדם יותר. עם זאת, ככל שישנן בעיות בריאות, אי יציבות רגשית או חולשה כללית, התהליך עשוי להתארך. עם זאת, חשוב שנזכור שכל אדם הוא ייחודי ולכן, גם בקרב אדם בריא, התהליך עשוי להיות שונה.

כיצד ניתן להבטיח תוצאה מיטבית בתהליך הסרת כישוף חזק?

כאמור, לצד מצבו של האדם המכושף, גם סוג ועוצמת הכישוף ישפיעו על משך תהליך ההסרה.

כאשר מדובר בכישוף חזק, לרוב הדברים יימשכו זמן רב יותר. כישוף חזק עשוי להיות מסובך להסרה ולרוב יהיה צורך בטקסים מיוחדים, חזרה ממושכת על התהליך וביצוע הגנות אנרגטיות נוספות על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.

כדי להבטיח תהליך יעיל להסרת כישוף חזק, מומלץ לקבל סיוע מהילר רוחני קבלי המתמחה בהסרת כישופים חזקים ובעל ניסיון בתהליכים אלו. מומחה בקבלה והלכה הבקיא לעומק בצופן הקבלי, המעניק מענה הוליסטי ורב תחומי לחיזוק הגוף, הנפש, המשפחה והעסק, יוכל לסייע לכם להגיע לתוצאה מהירה ככל האפשר.

שמואל זוהר ינאי מרכיב עבורכם תוכנית מותאמת אישית המיועדת להסרה יעילה, חזקה ומלאה של הכישוף. לפרטים נוספים, ניתן להתקשר עכשיו או להשאיר הודעה בווטסאפ.

כמה עולה להסיר כישופים?

תהליך הסרת כישופים בתחום העיסוקים המיסטיים הוא מורכב מאין כמותו. עולם הכישופים הוא מערכת מורכבת עם מאות סוגים שונים המתחלקים ממילא למסורות שונות. קיימת אם כך בעיה מדוע לא ניתן ליישם מודל תמחור אחיד. המורכבויות הכרוכות באבחון וטיפול בסוגים שונים של כישופים מחייבות גישה מותאמת ואישית .

אילו גורמים משפיעים על עלות הסרת כישופים?

כשמדובר בהסרת כישופים, מספר גורמים עיקריים משפיעים באופן משמעותי על העלות. ראשית, סוג הכישוף הוא בעל תפקיד מכריע. כך, כאשר קיימים מגוון רחב של סוגי כישופים. לכישופים אלו מאפיינים שונים ודרכים ייחודיות להסרה. מורכבות הכישופים משפיעה ישירות על המאמץ והמשאבים הנדרשים לטיפול יעיל.
שנית, המומחיות והידע של ההילר הרוחני הם בעלי תפקיד ומשמעות רצינית ומחייבת.

גורם חשוב נוסף הוא עוצמת הכישופים. כישופים שלא הוסרו במשך תקופה ממושכת או כאלה שהם חזקים במיוחד עשויים לדרוש התערבויות מורכבות וממושכות יותר, ובכך להגדיל את העלות. בנוסף, הצורך באמצעי הגנה המותאמים אישית כדי למנוע התקפות כישוף עתידיות מהווה שכבה נוספת של מורכבות. הנסיבות האישיות של האדם שנפגע, כגון מצבו הפיזי והרגשי, מחייבות גם גישה מותאמת אישית, המשפיעה בהחלט על העלות הכוללת.

מדוע אבחון מקצועי הוא כה קריטי להסרת כישופים?

אבחון הכישופים הוא משימה הדורשת ידע נרחב בצפנים והקודים הקבליים. האתגר הראשוני טמון בעובדה שכישוף אינו מונומנטלי; בתוך מסורת אחת, יכולים להיות מעל מאות סוגי כישוף שונים.

כל אחד מהם עם המאפיינים, הכוונות וההשפעות הייחודיות שלו. גיוון זה מחייב את ההילר הקבלי לא רק להבנה רחבה של פרקטיקות שונות אלה, אלא גם את היכולת לזהות במדויק את הסוג הספציפי המשפיע על אדם.

יתר על כן, הסימפטומים של כישופים יכולים להיות מטעים או לחקות בעיות אחרות, הן פיזיות והן רגשיות. עובדה ההופכת את המידע הזה לחיוני עבור ההילר הרוחני -להבחין בין השפעות כישוף אמיתיות לבעיות שאינן קשורות לכך. הסיבוכים של קביעת המקור, העוצמה והאנרגיה השלילית של הכישופים מסבכים עוד יותר את האבחון.

לדוגמה, יכולת הזיהוי האם מדובר בכישוף אהבה המבוצע באופן אובססיבי על ידי המכשף, או הגנה מפני כישוף מתחדש הדורש לא רק הבנה של החסימות האנרגטיות, אלא גם תובנה לגבי ההקשר והמניעים הפוטנציאליים מאחורי הטלת הכישופים.

אתגרים אלה מדגישים את הצורך שהילרים רוחניים ייגשו לכל מקרה עם תשומת לב קפדנית לפרטים והבנה מקיפה של עולמות המיסטיקה והרוחניות. ללא מומחיות כזו, הסיכון לאבחון שגוי גדל – וכתוצאה מכך הטיפול יהא לא יעיל ואפקטיבי.

מדוע לא יכול להיות מחיר קבוע לשירותי הסרת כישופים?

תהליך ההסרה של כישופים מושפע באופן משמעותי מסוג הכישוף, הקובע את הגישה והטכניקות הנדרשות לביטול יעיל ואפקטיבי. כישופים, המתחלקים באופן כללי לאהבה, רוע, הגנה ועוד, נושאים כל אחד אנרגיות וחסימות אנרגטיות שונות ומגוונות הדורשים אסטרטגיות מיוחדות להסרה וביטול.

לדוגמה, כישוף אהבה, המשפיע לעתים קרובות רגשית ונפשית, עשוי לדרוש לא רק הסרת כישוף אהבה אלא גם העצמה רגשית והגנות מפני התקפות חוזרות בעתיד מצד המכשף.

לעומת זאת, לחשים המושרשים ברוע או פגיעה דורשים התמקדות בהסרה וביטול של האנרגיות והחסימות השליליות, חיזוק ההגנות האנרגטיות של האדם ואולי התמודדות עם התקפות מתמשכות. מקור הכישופים, בין אם הוא ממסורות כמו יהדות, אסלאם או נוצרות, משפיע עוד יותר על תהליך ההסרה. לכל מסורת יש מתודולוגיות ומערכות סמליות משלה, הדורשות הילר רוחני אשר בקיא במסגרות התרבותיות והמיסטיות הספציפיות הללו.

בנוסף, העוצמה והזמן של הכישופים ממלאים תפקידים קריטיים. כישופים שהיו קיימים במשך זמן רב יותר או שנוצרו על ידי מכשפים בעלי ידע עשויים להיות עמידים יותר, ודורשים התערבויות עוצמתיות יותר. מגוון זה בסוגי כישופים והאתגרים הנלווים אליהם מדגיש את הצורך בגישה מותאמת אישית ומודעת להסרת כישופים, ומדגיש את המורכבות של תהליך ביטול הכישופים.

מה מייחד את השיטה של שמואל זהר ינאי?

הגישה של שמואל זהר ינאי להסרת כישופים בולטת בשל מתודולוגיה מקיפה ומדוקדקת, המושרשת עמוק במסורות העשירות של המיסטיקה וההלכה היהודית. מה שמבדיל את השיטה שלו הוא השילוב של ידע מעמיק בקבלה ובעולמות מיסטיים שונים בשילוב תהליך מותאם אישית שמתייחס לכל ההיבטים של האדם. במקום ליישם פתרון אחיד לכולם, שמואל זהר ינאי מעמיק בנסיבות הייחודיות שמקיפות כל מקרה לעצמו, ובניית אסטרטגיה מותאמת שמתאימה לצרכים הספציפיים ולאדם המבקש עזרה.

הפרקטיקה שלו אינה עוסקת רק בהסרת הכישוף אלא כוללת גם ריפוי הוליסטי. זה כולל לא רק את חיסול האנרגיות השליליות והחסימות אלא גם את יישום אמצעי ההגנה כדי להגן מפני התקפות עתידיות. המומחיות של שמואל מאפשרת לו לנווט במורכבויות של סוגים שונים של כישופים, תוך התאמת הטכניקות שלו בהתאם למקור ולטבע הכישופים, בין אם הוא מושרש במסורות יהודיות, מוסלמיות או מיסטיות אחרות.

גישה זו המותאמת אישית, בשילוב עם מחויבות עמוקה לעקרונות ההלכה, מבטיחה שכל אדם יקבל תוכנית מזור שהיא לא רק יעילה אלא גם תואמת את אמונותיו הרוחניות והתרבותיות. השיטה הייחודית של שמואל זהר ינאי ומומחיותו משקפת שילוב של מסורת, ידע ומזור מותאם אישית, מה שהופך אותה לפתרון יעיל ביותר בתחום הסרת הכישופים. צרו קשר עכשיו וצאו לדרך בריאה בחייכם.

מהו הילינג רוחני קבלי?

על אף הפיתוחים האדירים שעברו על הרפואה הקונבנציונאלית, ככל שהשנים חולפות, בוחרים רבים לחפש מענה גם ברמה הרוחנית.

הילינג רוחני מציע נקודת מבט אנרגטית ומיסטית הפותחת אפשרויות חדשות למענה לבעיות גופניות, נפשיות ולקשיים בכל היבטי החיים. כאן, מסביר שמואל זוהר ינאי, הילר קבלי מנוסה, מה זה הילינג רוחני קבלי וכיצד הוא מתבצע.

כיצד מתבצע הילינג רוחני קבלי?

תהליך ההילינג הרוחני כולל הסרת אנרגיות שליליות וחסימות אנרגטיות שונות כדי להשיב את זרימת האנרגיה החיובית.

בתהליך הילינג רוחני קבלי, נעשה שימוש בידע עתיק של הקבלה על מנת לבצע פעולות אלו. על ידי שימוש בצפנים וקודים קבליים, מסיר ההילר הקבלי את האנרגיות השליליות והחסימות ומקדם זרימה חיובית התורמת לחייו של האדם.

מה היא מטרתו של ההילר הרוחני בהילינג רוחני?

המטרה העיקרית בביצוע הילינג רוחני קבלי היא להסיר את האנרגיות השליליות והחסימות המונעות מהאדם לחיות חיים מאושרים וחיוביים. על ידי השבת הסינרגיה החיובית והמפרה, ניתן לשפר את המוטיבציה, לתת מענה למכאובים וחולי בלתי מוסברים, לשפר את מצב הרוח ולקדם רווחה בחיים.

איך הילינג רוחני מתבצע בפועל?

הילינג רוחני קבלי מתבצע בלילה, לרוב בין 2 ל-4 לפנות בוקר. התהליך מבוצע ללא נוכחותו הפיזית של המטופל, בהתבודדות מוחלטת של ההילר הקבלי. התבודדות זו מבטיחה את הריכוז העמוק הנדרש כדי להתייחד עם עולם הרוח. הטקס כולל שלל פעולות רוחניות ואנרגטיות תוך שימוש בצפנים, קודים רוחניים וחומרים שונים מהקבלה.

הילינג רוחני – למי הוא מיועד ?

הילינג רוחני קבלי מיועד לכל אדם הסובל מחסימות אנרגטיות. חסימות אלו עשויות להתרחש בגוף, בנפש, בקשרים עם המשפחה ואפילו בעסק.

ככל שישנן השפעות שליליות שמקורן אנרגטי, תהליך ההילינג הרוחני יוכל לספק מענה יעיל לבעיה זו ואפילו לשפר את הבריאות הגופנית. בין השאר, ההילינג הרוחני הקבלי יעיל להסרת כישופים, קללות, עין הרע, קטרוגים ואפילו אנרגיות שליליות שהאדם עצמו מציב בפני עצמו כחסמים.

אילו יתרונות מציע הילינג רוחני?

הילינג רוחני קבלי מציע מגוון רחב של יתרונות בתחומי החיים השונים:

• מסייע בהשבת שלוות הנפש והרוגע הפנימי
• מקל על עומס רגשי וחרדה
• מרפה מתחים וכאבים בגוף

הילינג רוחני קבלי מתאים לכל אדם, מכל דת או מערכת אמונות, ויכול לשמש כדרך טבעית ומשלימה לשפר את חייו של האדם. עם האדם הנכון לצידכם, הילינג קבלי עשוי לשמש ככלי עוצמתי לשחרור ושיפור האנרגיות החיוביות בחייכם.

שמואל זוהר ינאי מזמין אתכם לתהליך יסודי, המותאם לצרכים והנסיבות הייחודיות שלכם בו מיושם ידע קבלי מעמיק וזמין לכם ליווי צמוד ומתמשך עד להסרה מלאה של ההשפעות השליליות. למידע נוסף, ניתן להתקשר עכשיו או לפנות בווטסאפ.

הסרת כישופים

התהליך האפקטיבי להסרת כישופים

יובהר כי שמואל אינו מטיל כישופים וקללות ואינו מציע כל שירות שמטרתו להרע לאדם אחר.

הסרת כישופים, מאגיות שחורות, חסימות והגנות אנרגטיות דורשים מומחיות וידע נרחב בעולמות המיסטיקה, הרוח והמאגיה.

שמואל זהר ינאי הילר קבלי נצר לשושלת קבליסטים. עם מענה רחב לבעיות בגוף, בנפש וברוח, רגישות וקשב לצרכים שלך וליווי אישי לאורך התהליך.

התהליך דיסקרטי ומתאים לאנשים מכל הדתות והאמונות ובהתאמה לנסיבות המקרה הייחודיים להם.

 לילה לפני פגישה אני מבצע בדיקה מעמיקה בספר הקבלה של סבא רבא שלי ובודק את נתוניך.

התובנה שלי היא אין תועלת במענה לבעיה המיסטית מבלי שנדאג גם לגוף. לכן אני בנוסף נותן לך ייעוץ מקיף גם לגוף, לנפש ולרוח המחבר בין כלל הרבדים לכדי הליך הוליסטי אפקטיבי.

תיאום פגישת זום
ייעוץ הכוונה ובניית תהליך
הסרת כישופים, חסימות, עין הרע, וודו, קטרוגים, יעוץ להעצמת מערכות הגוף, המחשבה והרוח.
הילינג קבלי מתבצע בלילה, בהתבודדות המצריך ריכוז רב והתייחדות עם עולם הרוח, ללא נוכחות המטופל.
סיום התהליך - הסרת הכישופים, הגנות אנרגטיות ופתיחת הערוצים האנרגטיים.

לקוחות

סיפורי הצלחה לאורך השנים

סקפטיות וחוסר אמון הם המאפיינים של העידן בו אנו חיים. בהתחשב שרבים מאיתנו כילינו את כוחותינו וכספנו אחר ניסיונות שווא.

אתם מוזמנים לקרוא כאן סיפורים אמיתיים ולהתוודע להצלחות של הלקוחות שלי.

אלעד גיל סמך

אלעד גיל סמך

איש עסקים

הגעתי לשמואל זהר ינאי בשנת 2023, בתחילת שנת 2023 חוויתי לחץ ומועקה שלא מאפיינים אותי.. הייתי בטוח שזה חלק מהלחץ היום יומי שפוקד אותי, עסקים…מכירות… לחץ של העולם המודרני כמו שנקרא… לאחר זמן קצר התחלתי לקום באמצע הלילה במחנק..
הבהירות המחשבתית שלי נעלמה, והתחלתי לחשוב בצורה מעורפלת ולא מוסברת, לאחר בדיקה מעמיקה כמה אמרו לי שעשו עליי כישוף.. בהתחלה לא האמנתי לזה… אמרתי לעצמי אין דבר כזה כישוף…וטיפלתי בבעיה בכל הדרכים של הרפואה הקונבנציונאלית… והמשכתי בחיי, אך חיי לא המשיכו כרגיל…אלה אנרגיה רעה חלחלה לחיי ונכנסה פנימה … לא הצלחתי לחשוב בצורה בהירה, מחשבות מוזרות וחלומות רעים היו פוקדים אותי, הייתי קם לילה אחר לילה במחנק…כמובן שלאחר תקופה המצב הכלכלי שלי הידרדר, הזוגיות שלי הידרדרה, וכל חיי הידרדרו למקומות לא טובים, אני לא אדם שמעשן לא סיגריות ולא כלום, ספורטאי ואדם שאוכל בריא, בריא בנפשו, לא הבנתי מה לעזאזל קורה לי… והחלטתי לנסות את נושא ההסרת הכישופים.. ואולי באמת יש דבר כזה "כישוף".. עשיתי בדיקה מעמיקה וחיפשתי את המסיר\ה כישופים הנכון והמקצועי… וגיליתי שיש בישראל רק מסיר כישופים אחד מקצועי, וזה שמואל זהר ינאי, בהתחלה הייתי קצת סקפטי, אבל הייתי חדור מטרה לצאת מהאנרגיה הלא טובה שנכנסה לחיי, עשיתי את כל מה ששמואל זהר ינאי אמר לי לעשות, לאחר כחודשיים התחלתי להרגיש הקלה משמעותית והאנרגיה הלא טובה התחילה להעלם מחיי, אני חייב לשמואל תודה ענקית, הוא הצליח להחזיר אותי למסלול החיים הרגיל שלי, חזרתי לישון כמו תינוק, וחזרתי לעצמי... שמואל אני חייב להגיד לך שאתה תותח אמיתי!!!
אני אמליץ עלייך תמיד!!!

סבינה רפאל

סבינה רפאל

מאפרת בינלאומית לסרטים וטלוויזיה

בשנת 2011, הצעתי חברות בפיסבוק לשמואל ההילר, במשך כשנה רציתי לבקש משמואל עזרה , אבל מצבי הכלכלי היה גרוע ולבסוף עזרתי אומץ ופניתי אילו כי כבר לא יכולתי לסבול .איימי הייתה חולה מאוד, מצבי הכלכלי הנפשי והזוגי היו בכי רע .השיחה הראשונה עם שמואל הייתה כאשר איימי הייתה מאושפזת בבית חולים .ביקשתי את עזרתו , שמואל אמר שהוא מוכן לעזור , שמחתי מאוד כי כבר לא ידעתי מהיכן תבוא לי הישועה .שמואל תישאל אותי דרך הטלפון וסיפרתי לו שעשו על הבית של איימי כישוף .לא היה קשה לזהות את כתמי שומן החזיר על הדלת ועוד סימנים אחרים כמו מחטים בדים ובכניסה לדלת הבית אשר אין הסבר הגיוני איך הם הגיעו .איימי תמיד טענה שלדעתה השכנה עושה כישופים לכל מיני אנשים וחשדה בה , כאחת שלא מאמינה כלל שדברים כאלו קיימים התעלמתי ובקשתי מאימא שתרד מהסיפור .בעבר איימי הלכה לכל מיני מקובלים ומתקשרים ושילמה המון כסף והתוצאה הייתה כישלון מוחלט .שמואל אמר לי שהוא הולך לעשות לאימא ולי הסרת כישוף ובמקביל אמר לי לעשות כמה דברים , ובנוסף שמואל אמר לי שהאדם שעשה כישופים על אימא יפגע כי הכול יחזור אילו ולא בגלל שהוא יעשה מה שהוא כנגד השכנה , אלה כי ברגע שעושים הסרה של כל האנרגיות השליליות הם חוזרות למבצע הכישופים .ופתאום תוך כ – שבועיים איימי השתחררה מבית החולים , המכשפת נפתרה מדום לב , הייתי בשוק לא ידעתי אם לקשר את זה להסרת כישופים אבל מה שהיה חשוב שחזרתי לחיים .תוך זמן קצר הפכתי למדריכת איפור מקצועי לדוגמנים ודוגמניות , ובאותה נשימה הכרתי בחור מדהים שעד היום אנו יחד כבר כ – 7 שנים .שמואל איש יקר חייבת אני לך אלפי תודות על מי שאתה ועל זה שהייתה שם בשבילי תודה תודה תודה על הכול .מאחלת לך המון כוחות להמשיך לעשות את מה שאתה הכי טוב בו , לא סתם יצא ש ה' הכניס אותך לחיי אני מאמינה שכלום לא קורה סתם או במקרה , אין  לי ספק שאתה שליח.

אלקיים בת שבע

אלקיים בת שבע

דירקטוריון מעדני יחיעם

שמואל זהר ינאי הילר יקר כדי לעמוד בתפקיד המדובר, דרוש אדם מיוחד, מעין "נביא במולדתו". בעל תובנות כדי לעמוד על המשמר, ורגוע דיו כבעל נשמה יתרה "מתנה משמיים", ששם לב לכול כאב ותקלה. כזה שאך מתבונן לך בעיניים, רואה מוחק ומסיר כול קללה. מדמיין מיד את מי שיישרט, מי יינגף ומי שימעד. ויפעיל עזרה לפני שנתמוטט, כי אחרת נטבע במצולות העד. ובעיקר בעיקר להתגבר על חוסר כנות, בעיות של ריכוז וקבלה, כי אי אפשר אחרת. כי יש חשיבות למילה "נכונות", להיפתח לשונה לאחר…… כול מילה מיותרת. וכמובן להתפלל לבריאותם ושלמותם, של כול החברים בגוף ובנפש. להרגיש. לתת התקווה לעתיד שופע אור נעים , נטול חרדות פחדים וכעסים. לזרימה תקינה ושלווה במסלול החיים, למעט דיבורים והרבה מעשים.

10

שירן

מורה בבית ספר

סיימתי הרגע לקרוא את הטור של לי היא לפיד על החברות הכי טובות. טור שמיטיב לתאר את הקשר המיוחד בין חברות, כמו גם את הקשר שהיה לי עם שלושת חברותיי הטובות אותן איבדתי במשך השנה האחרונה בהן אני עוברת טיפולי הפריה. התיישבתי לכתוב את השורות הבאות כדי להציל חברויות של נשים אחרות שעוברות את הטיפולים האם החברויות נבחנות בתקופות קשות וזה שאיבדתי אותן אומר שכנראה הן לא היו מספיק חזקות או ממקום לא טהור? כנראה. בכל מקרה אספתי במשך תקופות שונות בחיי- 3 חברות טובות שהשקעתי הרבה בחברות איתם. אתכן. את השנייה בטיפול האחרון והשלישית- אי שם בדרך. מכיוון שחיי היו עד עכשיו רצף של התנסויות כיפיות וחיוביות, הצלחות והמון שמחה, זו פעם ראשונה שהחברות שלנו נקלעה להתמודדות עם מצב ממושך קשה אייתו אני מתמודדת. כמה קשה? פרידות בכלל ופרידה מזוגיות זה דבר קשה – וזאת חוויתי מספר פעמים אותן החברויות צלחו בהצלחה יתרה .טיפולי פוריות הנם קשים בהרבה , שינויים הורמונליים , רגשיים , פיזיים .את לא באמת חיה את חייך אלא חייה של מישהי אחרת ומייחלת ליום בו תחזרי להיות את .לא אנסה לפרט יותר מכך כי רק מישהי שעוברת את התהליך באמת יכולה להבין (גם לא תמיד) .כשאת בהשפעת הורמונים (שימי 100 בנות במחזור או בהריון בחדר אחד- זה לא מתקרב לזה בעצמה) כל מה שאת זקוקה לו אלו הם תמיכה, קבלה והבנה .שלושת חברותיי הטובות אכזבו ולא היו רגישות , לא הכילו ולא הבינו , אותן כבר איבדתי .לכל אלו שחברותיהן עוברות טיפולי הפריה – תהיינה שם בשבילן ותחכו שהן יחזרו להיות הן עצמן .הן רוצות את זה הרבה יותר מכן  .וכן, יש להן את כל התירוצים שבעולם – זה לא בשליטתן , הן מוצפות הורמונים .גם אם הן מתרחקות , לא לנטור ולהראות להן שאתן שם כל הזמן .זה הזמן להיות סופר- רגישות ורק לחבק , לאהוב ולהכיל , וזהו. כלום מעבר לכך, האדם היחיד שעוזר לי באמת להתמודד עם הקשיים הפיזיים, הנפשיים והרגשיים הוא שמואל זהר ינאי ההילר. אדם לתפארת מדינת ישראל, זכות גדולה נפלה בחלקי להכיר אותו. מרגע שהכרתי אותו חיי השתנו, מן הקצה אל הקצה. אדם שמאמין בי והיה איתי (ועדיין איתי) כמעט מתחילתו של התהליך. בזכותו אני אדם הרבה יותר בריא וחיובי, רואה את החיים בפרספקטיבה שונה לחלוטין. שמואל זהר ינאי, קיבלתי פרס בגלגול הזה, כנראה שבכל זאת עשיתי משהו טוב שזכיתי להכיר אותך
אוהבת אותך מכל הלב. שירן ♦ מורה בבית ספר יסודי

9

חן

ברמנית

הרצון הוא אחד מאבות המחשבה שמביאים להצלחה. אני הגעתי עם רצון ענק לנסות להבין מה הוא היעוד שלי ולהגיע אליו וזכיתי באדם מיוחד הילר קבלי עם נשמה ענקית ונתינה עוד יותר ענקית כריזמטי ומדהים שיודע תמיד מתי להעלות את המורל בדיוק בנקודות החלשות בדיוק בנפילות הגדולות והקטנות יודע על כל חלק בגוף ובנפש… יודע את נבכי נשמתי שואל את השאלות הנכונות ונותן את התשובות הנכונות עבורי מתי יכאב? למה יכאב? למה כאב? איך זה בנוי? מה הדרך לשם? כמה אחריות מוטלת עלייך .נפלאות הנפש – אני האמנתי בעצמי ולקחתי את עצמי בידיים כי לא יכולתי לסבול את המצב הקיים הרגשתי תקועה משותקת מלעשות את השינוי מפחדת כל כך מלעשות צעד שונה ממה שהכרתי עד לאותו המפגש אתך .היום אני מרגישה מצוין עם עצמי למרות שיש עדיין נפילות אפילו יותר גדולות לפעמים , כי ככל שתגיע יותר גבוה הנפילה תכאב יותר אבל… ויש אבל גדול אתה תמיד שם לחבק את הנפילות האלו וללמד אותי לתת להם מקום מרחב בתוך החיים שלי כדי שהן יחלפו הרבה יותר מהר .שמואל זהר ינאי אני לא מאמינה איך כל כך מהר הבאת אותי לתוצאות מדהימות , ברצוני להודות מעבר לשיעורים ושיחות הטלפון יומיומיות, היחס האישי, הרצון להצליח והיכולת שלך לסחוף אותי אחריך , לחזק אותי ולא לאפשר לי להרים ידיים על זה רוצה להודות לך אז תודה רבה על הכול על הפירגון שלך ההתמדה , יחס אנושי , ומקצועי מאוד
ותודה על חברות ענקית לכל החיים

בפעם הראשונה שדיברתי אתך הייתי מאוד סקפטית. הרגשות הנפשיים והפיזיים לא היו במיטבם ואני חשבתי לעצמי שזה רק הלחץ היום יומי שאני חיה בו ולכאורה נחשבתי “לבריאה", לדעתך הייתי צריכה להתנקות, לא ממש הבנתי את המשמעות ולכן לא התייחסתי אלך ברצינות לדבריך והנחייתך. לא עברו שבועיים וחליתי מאוד ,, תקף אותי חיידק בקיבה שלא הצלחתי להיפטר מימנו .שוב חזרת והפצרת בי לפעול בדרך שבחרת לי ואז כבר הייתי מוכנה לעשות הכול על מנת להירפא כעבור כמה חודשים אמרת לי שאין כבר חיידק ושהכול בא מהכבד והנחת אותי שוב לתזונה ולוויטמינים שיחזקו אותי .אני בעקשנותי ובסקפטיות שהייתה לי לגביך פניתי לנטורופתיה שם נתבקשתי לעשות בדיקות כלליות ונתגלה שבאמת אין לי כבר חיידק בקיבה אלא בעיה עם הכבד והמליצו לי טיפול ולקחת את אותם הוויטמינים שאתה המלצת לי , פה כבר הבנתי סוף סוף שיש בך משהו מעבר .הדהים אותי לגלות שמבלי לראות אותי אף פעם ומבלי לדעת אף תוצאה של בדיקות הדם שלי יכולת לדעת בדיוק מה קורה איתי .כשהכרתי אותך הייתי מעשנת חשיש ולא ראיתי את עצמי אי פעם מפסיקה הוא היה בשבילי הכול המרגיע שלי ומשמח אותי המרדים ומעורר התיאבון שלי , כל כך היה קשה להפסיק והנה אני לא מאמינה שאי פעם עישנתי , אומנם התהליך היה ארוך ומיגע עם ירידות ועליות אך איכות החיים שלי השתפרה מקצה לקצה ואני גם יודעת שמהיום מחכות לי עוד הרבה הצלחות והפתעות בדרך. לכן אני רוצה שמואל הר ינאי להתנצל על כל העצבים שעשיתי לך כל התקופה הזו, על כך שלא תמיד האמנתי בך, והכי חשוב זה להודות לבורא עולם שיצר אדם כמוך, ולך אלף תודות על ההתמדה שלך והעזרה הבלתי מתפשרתנעמה

כתבות

כך תיפטרו מאנרגיות שליליות

post6

זירת היועצים

post8

ההצלחה רחוקה מכם?

post8

מי הרופא שלך ?

post7

הסרה וביטול אנרגיות שליליות

24

זוגיות

post5

איך תשחררו אנרגיות שליליות?

post4

מתקשר רוחני

post3
יולי 11, 2011

מגדל בבל עד הוואצפ

post2

יועץ רוחני לעסקים

post

אלטרנטיבלי

alternitevelylogo

המדיום הרוחני הישראלי שמואל זוהר מסיר כעת אנרגיה שלילית מכל העולם

alternitevely
מאי 13, 2022

US National Times

3406734-us-national-times-logo-337x126c1

כיצד הסיר שמואל זוהר ינאי כישוף מחייו של אלון דוד עמר שהביא אותו לפשיטת רגל ולמשבר פיננסי עצום

נגן וידאו
יוני 8, 2023

Global 1

3407112-global-advertising-news-logo-251x83c1
המדיום הרוחני הישראלי שמואל זוהר מסיר כעת אנרגיה שלילית מכל העולם
globaladvertisingnews
ספטמבר 9, 2022

Israel Daily Voice

4526356-israel-daily-voice-logo-399x137
המדיום הרוחני הישראלי שמואל זוהר מסיר כעת אנרגיה שלילית מכל העולם
israeldailyvoice
אוקטובר 7, 2022

The world news wire

3406716-the-world-newswire-logo-399x130c1
המדיום הרוחני הישראלי שמואל זוהר מסיר כעת אנרגיה שלילית מכל העולם
globaladvertisingnews
יולי 15, 2023

Global Reporter Journal

3406717-global-reporter-journal-logo-399x190c1

Israeli Spiritual Medium Shmuel Zohar Now Removing Negative Energy Throughout the World

globalreporterjournal-1
ספטמבר 9, 2023

One World 1

3406725-one-world-daily-brief-logo-11289x84c2

Israeli Spiritual Medium Shmuel Zohar Now Removing Negative Energy Throughout the World

oneworlddailybrief
אוקטובר 13, 2023

2 One World

oneworlddailybrief

Global Reporter Journal

globalreporterjournal-1
נגן וידאו

Israel Daily Voice

israeldailyvoice

The world news wire

globaladvertisingnews

US National Times

3407112-global-advertising-news-logo-251x83c1
המדיום הרוחני הישראלי שמואל זוהר מסיר כעת אנרגיה שלילית מכל העולם
Israeli-Spiritual-Medium-Shmuel-Zohar-Now-Removing-Negative-Energy-Throughout-the-World
יוני 2, 2022
צורו עימנו קשר
אנחנו כאן כדי להקשיב. בין אם יש לך שאלות, משוב או רעיונות, אנו מעריכים את ההשקעה שלך.
אנו מצפים לשמוע ממך!